Тиждень історії та громадянської освіти


Непомітно робиться історія… Так, малими процесами, зміною днів і ночей творяться епохи, росте і шириться культура. Щоб правильно орієнтуватися в житті, щоб бути людиною освіченою, потрібно знати минуле свого народу, його історію.

Проведення Тижня історії – це не тільки розваги для здобувачів освіти, скільки одна з форм організації навчання, засіб виховання, шлях до розуміння з учнями. У цей час між вчителем і учнем відбувається тісне спілкування, що дозволяє їм краще пізнати один одного. Заохочення здобувачів світу до участі в підготовці та проведенні предметного тижня спонукає їх, з одного боку, до творчої дослідницької праці, з іншого – допомогу тому, що епізодичний інтерес формує сталий пізнавальний інтерес школярів та як внаслідок творчої активності.

Одним із завдань сучасної шкільної історичної освіти є вміння учня орієнтуватися у величезному потоці інформації. Навчитися цьому лише на уроках історії просто неможливо, тому доречно проводити в школі предметні тижні, які є комплексом різноманітних форм позакласної роботи.

Саме тому з 18 по 22 березня в нашій ліцеї № 4 було проведено Тиждень історії.

Плануючи заходи тижня історії були чітко сформульовані основні завдання тижня:

- активізація пізнавального інтересу здобувачів освіти до історії;

- розширення й поглиблення знань та умінь учнів з предмета;

- реалізація на практиці основних принципів особистісно - орієнтованого підходу до навчання;

- ваші створення сприятливих умов для знання та вміння здобувачів освіти у нестандартних ігрових ситуаціях;

-розвиток логічного та аналітичного мислення;

-вміння висловлювати та відстоювати власну думку.

Гасло предметного тижня: «Історія – скарбниця наших діянь, свідок минулого, приклад і повчання для сьогодення, застереження для майбутнього. Тиждень історії розпочався з проведення екскурсії восьмикласників до Івано-Франківського обласного музею визвольної боротьби ім.С.Бандери. П'ятикласники взяли участь у вікторині «Пам'ятки України». Учні 9 класу переглянули фільм «20 днів в Маріуполі».

Було проведено:1) урок «Роль Т.Г.Шевченка як поета у формуванні української національної ідеї» для учнів 9 – А класу; 2) урок «Політизація українського національного руху. М.Міхновський «Самостійна Україна»» для учнів 9 Б класу.

Учні 7 класу прийняли участь в історичному брейн-рингу «Історична подорож Україною». Шестикласники провели віртуальний урок-мандрівку вулицями та майданами Івано-Франківська. Тиждень завершив круглий стіл: «Століття боротьби за незалежність» з учнями 10-11 класів.

Проведення предметного тижня є ефективним засобом підвищення пізнавального інтересу до вивчення історії, стимулювання творчої активності здобувачів освіти.