Інженерний тиждень


6 лютого оголошено Міжнародним Днем безпечного Інтернету.

Щорічна кампанія, яка проходить в Україні, покликана привернути увагу суспільства до проблеми безпечної поведінки в Інтернеті, розказати про ті ризики, на які можуть натрапити діти та підлітки в глобальній мережі, та як захистити себе від цих ризиків.

Психологічна служба Ліцею № 4 провела практичне заняття «Інтернет очима дітей» для учнів 4 А класу, на якому діти розширити й поглибити знання про безпечний Інтернет, ознайомилися із основними правилами Інтернет-безпеки та Інтернет-етики, із цікавими фактами щодо використання мережі.

Аналізуючи переглянуті відеофрагменти, учні знайомилися з основними видами реальних небезпек віртуального світу, які на сьогоднішній день визнано проблемами людства, – це Інтернет-залежність, фішинг як вид шахрайства, які несуть негативний вплив на психіку та здоров’я дитини. Разом з учнями було розроблено поради по використанню безпечного Інтернету та його ресурсів.


Учні 3 Б класу(кл/кер. Рудницька І.М.) в рамках інженерного тижня спробували себе в ролі молодих інженерів: моделювали, проєктували, втілювали в реальність свої задуми по створенню найменших частинок речовин. Перші кроки в цій галузі вийшли вдалими!


Наше життя, як і навколишнє середовище, мінливе. Здебільшого - це чергування смуг, але не чорно-білих, а кольорових. В рамках інженерного тижня ліцеїсти 8-А та 8-Б класів виконували проєкт «Все постійно змінюється». Цікаве поєднання двох процесів зміни властивостей речовини не залишило ліцеїсток байдужими. Учні виготовили неньютонівську рідину та дослідили її кислотність. Весь секрет зміни кольору в рН, індикатором якого є капустяний розчин. рН показує нам ступінь кислотності чи, навпаки, лужності речовин. Ми не можемо його виміряти лінійкою чи вагами, але можемо побачити по зміні кольору індикатору. Тішить, що участь в цьому експерименті брали і дітки з обмеженими можливостями, для них це було, як і для інших, дуже захоплюючим дійством.



Телефон з паперових горняток та нитки працює. Поринути у світ історії механічного телефону та створити його власними руками можуть лише справжні інженери. Отже, в цій конструкції стаканчик виконує роль мікрофона, і телефонної трубки. Коли один абонент говорить у трубку, звукова хвиля викликає пружні коливання повітря, які передаються стінкам до дна стаканчика. Ці коливання, в свою чергу, передаються по мотузці. Потрапляючи на інший бік мотузки, звукова хвиля змушує коливатися дно та стінки іншого стаканчика. Ці коливання передаються повітряному середовищі та сприймаються вухом другого абонента. Хіба ж це не цікаво? Ось так ми з учнями 7-А та 7-Б класів на уроці фізики довели працездатність телефону зі стаканчиків, а разом і вивчили таке фізичне явище, як поширення звуку.


Протягом інженерного тижня учні 9-х класів переглядали презентації на тему «Винаходи людства», виготовляли геометричні тіла з картону та зубочисток, а також переглядали відео-ролики «Захоплюючі експерименти і дослідження в домашніх умовах».

Інженерний тиждень у З-В класі(кл.кер. Кулява Л.М.). Креативно, творчо, емоційно. Учні у колі мрійників ставали сміливішими, допомагали ці мрії втілювати, раділи своїм результатам та планували майбутнє!


Під час інженерного тижня учні були задіяні та зацікавлені у створенні власних проектів. Учні третіх класів своїми руками створили паперові квіти, що розквітають як тільки торкаються води. Діти із захопленням спостерігали за своїми виробами. Четверокласники працювали над створенням вітряків. Різнокольорові паперові літаки підняли дітям настрій та додали фарб у шкільні будні. Учні шостого класу підійшли до завдання із великим креативом. 3д моделі зроблені із пластиліну та сірників розкривали унікальність кожної дитини, їхній творчий потенціал створювати дивовижне із простого.


Учні 1-Б класу (класний керівник Волощук Л.Д.) під час інженерного тижня виготовляли МАГІЧНІ РАКЕТИ. Моделювали, проєктували,творили, планували, мріяли... Було весело,пізнавально,цікаво. Скільки радості в дитячих оченятах після їхнього першого запуску в простір.Переконані,що саме ракети необхідні для самозбереження. Все буде Україна!



Учні 2-В класу(кл.кер. Черевата О.В.) приєдналися до Всеукраїського проєкту «Інженерний тиждень». Проєкт, який покликаний зацікавити учнів наукою і дати їм поштовх до розвитку власного інженерного потенціалу. Маленькі інженери дуже задоволені своїми результатами за цілий тиждень.